از جنس رفتن
نوشته شده توسط : farzaneh
يكي آمد كه دنيايش شروعي تازه در من بود

 

پر از احساس موسيقي،شبيه لحن سوسن بود

رديف آرزوهايش كمي تا قسمتي ابري

نگاه ساده اش اما،هميشه صاف و روشن بود

حريم پاك مريم را به كركس ها نمي بخشيد

برايش ناز سنجاقك،هميشه سهم لادن بود

به زخم گل نمي خنديد،مهتابي تر از شب بود

هميشه بود و مي آمد ،ولي از جنس رفتن بود

شبي در شعر من گم شد،كسي كه با غزل آمد

همان ياري كه دنيايش،شروعي تازه در من بود

شبي در عالم مستي،نشستم گريه ها كردم

براي اين دل خسته ي عشقم،شبي تا صبح دعا كردم

دعا كردم كه مهرش برود از دل من

ولي آهسته مي گفتم ،خدايا اشتباه كردم

 





:: بازدید از این مطلب : 975
|
امتیاز مطلب : 108
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/farzaneh84-92687.gif
پرستو  در تاریخ : 1389/11/26/2 - - گفته است :
سلام اجی گلم وبلاگت مثل همیشه زیباست.....موفق باشی....منتظرتم پاسخ:ممنونم پرستو جون حتما میام


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: